السبت، 10 نوفمبر 2018

مرات عمى علمتنى امتعها

مرات عمى علمتنى امتعها

انا اسمى هارون ماليش فى تاليف القصص انا با احكى اللى حصل بس ماليش اسلوب الكتابة دى الحقيقة زى ما حصلت انا اتولدت يتيم بعد 8شهور من مولدى امى توفيت وعمى اصبح الواصى عليا وبيربينى وهو بيعمل الان فى امريكا ومراتة مش بتخلف بس بتعشق المتعة الجنسية بكل انواعها وهى لمتنى ازاى امتع المرءة وهى الان عندخا 65 سنة ومازالت محتفظه بى جمالها ومتعتهة الجنسية يعنى خبيرة انا ماكنتش اتصور انها تعمل معايا كده خالص هى قالت ليا بصراحة انت ابنى وده حقى عليك ولا اتناك من برة وعمك يتفضح انت معايا فى الفيلا ولوحدنا وزبك كبير وشعر صدرك مغرى وانا هايجة يبقا مين اولى بيا انت ولا الغريب المهم خدتنى على غرفة النوم فى الدور التانى لانى انا عايش فى الدور الاول ودخلنا غرفة النوم وقلعت كل ملابسها وشغلت الفيديو وفية فيلم نيك عربى وانا اول ماشفت الفيلم والنيك زبى وقف لاقيتها بتقولى اعلملك الاول تعمل اية مع المراءة علشان لما تتزوج تبقا متعلم مش جاهل حضنتنى وقالتى بوسنى من شفايفى ومص لسانى وانا ماسكة زبك بدعكة بين شفايف كسى وبعدين بوسنى من رقبتى والحسها وانزل على بزازى ومص الحلمات اوى وانا كل ما اقولك اة اشتمنى وقولى اة اية يا متناكة انا لسة عملت حاجة وبدات تعلمنى بس اية لاقيت زبى حديدة وموع وهى كل ما ابوسها او امص حلمة بزها ترتعش وتقول اةة اححححح اووووة وانا كل ما اقول لها اة اية يا متناكة هو انا عملت حاجة تزيد هى وتقول اةةة متناكة ولبوة ومشتاقة زبك يجنن ولا شعر صدرك نكنى بشعر صدرك فى بزازاى نيك مرات عمك متعها عمك مش بيعرف ينيك نكنى اوى عوضنى عن اللى فات من عمرى اةةةةةةةةةةةةوانا هجت ونيمتها على السرير ورفعن رجليها على اكتافى ودخلت زبى كلة مرة واحدة صرخت بصوت عالى اةةةةةةةةةةةةةةةة اححححححححح حرام عليك حا تقطع كسى براحة يا مفترررى انت لسة بكر فى النيك اة من زبك اةةةة احححح اخرج زبك من كوسى بقا انا قلتلها اخرجة ازاى يا متناكة انا لازم اقطع كسك نيك وهى تقولى اةة اح اووووووة انا متناكة انا بتناك من زبك اشتمنى كمان انا قلت مافيش فايدة اشتمها شتيمة قزرة واشوف هى حا تعمل اية انا قلتلها اة يالبؤة قالتى انا لبؤة اووووووى مرات الاسد اللى بينكنى انا لبؤة قلتلها انتى لبوة وشرموطة ومتناكة وعلقة وفاجرة وممحونة كل ده قلت مرة واحدة وهى بترد ورايا لبوتك علقتك ممحونتك متناكتك نيك كمان اقطع كسى نيك اةةة انا بتناك بى متعة اةةةةةةة هارون نكنى اقطعمى انا خدامة زبك لحد ما جابت سشهوتها وبقت تعض فى جسمى كلة وقالت انت من اليوم تنام هنا جنبى.

نيك سكس مترجم
افلام سكس مترجم
سكس هندي
سكس اجنبي
سكس امهات
افلام سكس
صور سكس
سكس مترجم عربي

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق