الاثنين، 21 يناير 2019

مغامراتى من طالب لمحترف نيك

مغامراتى من طالب لمحترف نيك
انا عادل دكتور بشرى لسه بدرس وبشتغل ف الصيدلية اللى بعيد عن بيتى حوالى نص ساعه ماليش حدد ف الدنيا بعد وفاه اهلى
دى قصتى الاولى ف النيك مع افجر بنت قابلتها شيماء او زى مابحب اناديها وحش الاغراء هى وحش فعلا فرسه جسمها المتناسق وبزازها الكبيرة وطيزها المرفوعة ووشها الجميل المدور وعنيها الملونة يهيجوا اى حد
اول يوم جت عشان تشتغل كنت انا مدير الصدليه وواخد وضعى قوووووى اصل الدكتورة صاحبة الصيدلية سيبالى الدنيا كلها ومسافرة اول ماشوفتها وقالتلى انها جايه عشان تشتغل قولت اخيرا لغيت شغله لزبي اللى مكدبش خبر ووقف قووووى كانه اول مره يشوف شرموطة وكنت لابس شروال وزبي ظاهر فيه قوووى حاولت اداريه على قد ما اقدر وقولتلها اتفضلي واتعرفت عليها عرفت انها مطلقه وانها اول مرة تنزل شغل وبدات اعلمها صوتها الهادى الرقيق بيخلينى ادوب وانا كنت اتعمد اخليها تتحرك قدامى واشوف بزازها وهى بتتهز والمحها وهى بتبص على زبي اللى مانمش لحظة من ساعه ماشوفتها عدى اليوم بسلام روحت وقولتلها اشوفك بكرة وبعد ماروحت صورة بزازها وطيزها مافرقتش خيالى لحد ماجيبتهم وغرقت السرير
تانى يوم روحت الصيدليه لقيتها مستنيانى قدام الباب جت قبلي وجايبه معاها فطار دخلت وقفلت الباب من جوة عشان ناكل ودردشنا سوا بقولها انت اطلقت ليه قالتلى عادى قولتلها ايه طلع مابيعرفش
ضحكت ضحكة شرموطة بترن ف ودانى وتهيجنى لحد دلوقت وقالتلى ياريت كنت جيبتهولك تساعده بحباية قولتلها وانت ينفع معاك حبايه واحدة بردو انت عايزة شريط كامل كررت الضحكة المتناكة بتاعتها تانى خلت زبى اتنفض ووقف وكان هيقطع البنطلون من الوقوف حاولت اداريه معرفتش ببصلها لقيتها عضة على شفايفها وعنيها دايبه ف زبى شكلها يهبل ويطير العقل ويوقف اى زب ولا اجمد فياجرا قولت اتقل عليها وقومت وسيبتها ومن ساعتها كل مااقولها على حاجة تقولى آآآآآآآآه بمنيكة قوى وكل شوية تعدى من قدامى وتحك طيزها فى زبى اللى واقف لحد مامرة قومت هيجان قوووووووى عليها وضاربها على طيزها المربربة لقيتها بصتلى وضحكت وبتقولى ماوجعتنيش انا عايزة ضربة بالعصايه وبتشاور على زبيقومت رايح قافل الباب وزانقها جوة ف المعمل وماسك شفايفها المقلوبة اللى بتنزل عسل الحس فيها وايد على بزها وايد على كسها وشغال قعدت اكتر من ربع ساعه لحس ف شفايفها بس وقلعتها هدومها وشوفت جسمها الابيض الجميل الناعم وعليه كلوت ابيض فتلة مغطى يدوب كسها وسنتيانة بيضه صغيرة قافشة على بزازها قوى من الهيجام قومت شادد السنتيانه قاطعها وانفجر قدامى اجمد واطرى واحلى بزاز مدورة ومرفوعه وحلمتها واقفه قوووى زلقيتها بتقولى مصهم قووووى بقالى كتير ماتناكتش ونزلت لحس ومص في بزازها وايدى من تحت الكلوت على كسها اللى مغرق الدنيا عسل وهى ماعليها غير آآآآآآآآه اوووووف آآآآآآآآه اوووووف نيكه نيكنى آآآآآآآآه وفضلت العب فيه وامص في بزازها لحد مارعشتها من اللعب بس وجابت شهوتها نزلت الكلوت وقعدت امص والحس ف كسها وسامع اهاتها ولقيتها قالتلى حرام عليك عايزة اتناك آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ آه بعلو صوتها يابن المتناكة نيكنى وزقتنى على ضهرى وشدت البوكسر ولقيت الوحش قدامها قالتلى يابن الوسخه كل ده هينكنى ونزلت عليها لحس ولعب وانا اهاتى عليت قوووووى خبيرة مص الشرموطى وتقولى حلو قوووى وجامد قووووى عليزاه جوى كسي كسي نار ولقيتها قعدت عليه وانا مستسلم خالص ومستمتع بنيكها وتقولى زبك حلو قوووى وكبير قوى افشخ كسي هيجنى كلامها اكتر ومسكت طيزها ثبتها وقعدت اديها من تحت لحد ما اترعشت تانى مرة نيمتها على بطنها ورفعت طيزها ولحست عسل كسها بعدين بدات ادخل زبي مع اهات عاليه قوووى منها ومتعه جامدة وتقولى براحه وانا اديها جامد وكل ما صوت اهاتها يعلى كل ما ادى جامد اكتر حولى نص ساعه على الوضع ده لحد مااترعشنا سوا انا نزلتهم وهى استمتعت لبن كتير قوووى اول مرة انزل الكمية دى من اللبن خرجته من كسها وسال اللبن من كسها شكله يجنن صورتها على الوضع ده وقولتلها للذكرى وكانت احلى ذكرى فضلت عايش انا وهى كل يوم نيك لحد ما اتجوزت وسافرت

افلام سكس مترجمة
افلام سكس مترجم
سكس مترجم
سكس اجنبي مترجم
مقاطع سكس
سكس مترجم عربي
صور سكس
صور سكس متحركة
صور نيك

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق