الاثنين، 17 ديسمبر 2018

تجربتي مع كابلز فرى من الارياف

تجربتي مع كابلز فرى من الارياف
اولا انا اسف علي التفاصيل قوى بس انا اول مرة اكتب ودى مش قصه 
ده يوم معايا حقيقي بجد واسف علي الأطاله 

حاتم مهندس معمارى عندى 33 س تجربتي مع المتحررين من زمان شويه بعد تخرجي بسنتين في دوله عربيه ودى كانت اول مرة اجرب او اعرف موضوع التحرر وكان برضه عن طريق زميله في المكتب وجوزها بس دة مش موضوعي 
حكايتي لما نزلت مصر بدات ادور واتعمق في موضوع التحررر وادور علي متحرر محترم ويكون راقي هو ومراته وفي سريه ليهم وليه 
المهم قاعد كتير جدا ووكلمت ناس كتير قووووووي وقابلت ناس بس كان همها النومه وخلاص وبصراحه انا مش بعرفةاعمل كده
لحد ما في يوم كده دخلي واحد من اكونته وصفحتها كلها عليىالفيس بوك كلها صور ملتزمة زي ما بقولكوا كده 
اتعرف عليه واتعرفت عليه وطبعا هو جابني من كتر طلباتي علي جروب وييدجات المتحررين وانا كنت بكتب بوستات اني محتاج كابلز يكون راقي وقريب مني وكنت بكتب المدينه اللي انا مقيم فيها وكده المهم دخل واتعرفنا علي بعض هو كان اكبر مني بحوالي 5سنين من بلد ارياف جمب المدينه عندى ومقيم في السعوديه ودى كانت اول تلكيكه اني اخلع منه قعد يقولي انا محتاجك في خدمه انا نازل مصر كمان شهرين وانا ومراتي متفقين علي موضوع التحرر واننا نجرب بس مع حد ثقه وراقي وكلام من ده قولته وانا معنديش مانع بس يكون كلامك جاد 
اتفقنا وقالي بس ده مش هيحصل الا لما هو يكون في مصر قولته معنديش مشكله المهم قعد يكلمني عن مراته واني جسمها بلدي وحلو ونضيف ووصلت معاها انه يبعتلي صورة لجسمها من غير وشها واقتنع وبعتلي صورة وبصراحه انا شفت الصورة مصدقتش اني دى مراته وساعتها زعلت منه انه جايب صورة من علي النت وورهالي بس ساعتها اقسملي انها مراته وبصراحه برضه مصدقتوش وطلبت منه طلب منها علي الصورة انها تتصور في نفس المكان بس تكتب ورقه بتاريخ النهاردة وحرف h وفعلا اتصورت كده وبعتتهالوا وبعتهالي وانا ��اتصدمت بصراحه هي الهام شاهين في نفسها وطيزها شكلها كبيرة وجسمها ابيض فلاحي جدا .... وبدا كل يوم نتكلم انا وهو وفي يوم اقنعته اني لازم اكلم مراته قبل ما ينزل علشان ناخد علي بعض شويه قالي هفكر وهقولك المهم مرديش يديني رقامها في مصر وقالي انه هيخليها تفتح الاكونت بتاعه من عندها وانا اكلمها فويس ماسنجر وفعلا عملت كده وكلمتها ييجي ربع ساعه هي مكسوفه جدااا وبتتكلم بالعافيه وطريقه كلامها بقي ****جه اللي فيها ريفي شويه وسالتها انتي مقتنعه بالموضوع قالتلي اه هو نفسه فيه وقولتلها وانتي قالتلي نجرب واتفقنا انا وهي اني لازم كل يوم نعمل مكالمه زي دى وبعدين بقينا كل يوم نعمل المكالمه دى وانا ازود في الكلام وناخد علي بعض اكتر بس كان جوزها لازم يعرف كل صغيره وكبيرة مني وبعدين يرجع يسالها ويشوف انا بخبي عليه حاجه ولا لا 
وفي يوم جوزها قالي مراتي عاوزه تقابلك قولته ليه قالي عاوزه تشوفك قبل ما نتقابل مع بعض قولته موافق نتقابل فين 
قالي هي نازله بكره عندكوا هي وامي واختي رايحين لدكتور عندكوا ممكن تشوفها بس وتسلم عليها وتمشي بس بعد ما امي واختي يطلعوا العياده هي تنزل تتلكك باي حاجه وتشوفها وتمشي 
قولته ماشي الدكتور فين قالي في المكان الفلاني قولته تمام هيكونوا هناك امتي قالي 4العصر 
قولته ماشي انا عاوز اكلمها ماسنجر وقفل وهي فتحت واتفقنا انها لما توصل العياده تنزل وفي مول جنب العياده بشويه تتدخل اكنها بتشوف عبايه او لبس بيتي ليها واقبلها جوه واتفقنا علي كده وبعدين رجعت لجوزها وقولته اللي هيحصل بكرة وقالي شويه وصايا كده انه مطولشي معاها واني ممشيش وراها بعد ما نتقابل واني مطلبش منها رقمها وحاجات من دي 
واتفقنا انها هي اللي هتفتح الماسنجر علي موبايلها الساعه4
وتاني يوم بصرااحه انا كنت مستنيها جدا وفعلا هي اتصلت بيه وقالتلي انا واقفه عند مدخل المول ورحتلها وسلمت عليها وفعلا جسمها في العباية السمرا يجننن صدرها متقسم فيه وضيقه من علي طيزها شويه وشويه مكياج خفيف كده . سلمت عليها وهي كانت مكسوفه جداااااا
ودخلت انا وهي المول واحنا بنتعرف وطل ما اقولها حاجه او اسالها علي انطبعها تقولي هقولك علي النت قولتلها ماشي طلعنا دور العبايات السمرا قولتها ممكن اطلب طلبرعلشان تمشي ومتتاخريش قالتلي اتفضل قولتها خدي عبايه وقسيها في البروفه واندهيلي اشوفك وانتي بشعرك وياريت عبايه مفتوحه من قدام قالتلي لا صعب قوي قولتها الطلب ده وخلاص قالتلي هحاول المهم نقينا عبايه مش سمرا بس بسوسته من قدام بطول العبايه ودخلت البروفه وكام دقيقه لقتها بتنادى عليه والمفاجاة لقتها واقفه بقميص نومها وبشعرها انا بصراحه اتفجات جدا وقمت قايلها لا مش حلوة عليكي وانا اصلا متنح في جسمها البلدى جدا وشعرها اللي صبغاه لون هو مش مدى بني ولا احمر كده وخرجت من البروفه وهي لابست وخرجت واحنا نازلين من المول وخارجين لسه بقولها جسمك قالتلي لا اسكت خالص هتكسف والناس هتاخد بالها 
قولتلها ماشي وخرجنا وقالتلي اعمل حسابك بقي جوزي فضله 10 ايام وينزل مصر 
قولتلها تمام مستنيه جدااااا وسلمت عليها ومشيت 
مفيش ربع ساعه جوزها رن عليه وقاليى ايه اللي حصل احكيلي بالتفصيل وكدة حاكتلوا اللي حصل بالظبط .
سالته هي انطبعها ايه قالتلوا هو ده اللي هنرتاح معاه وكده ومادام هي وافقت عليك يبقي كده الموضوع تمام وسهل علينا كتير 
وقعدنا نتكلم كل يوم لحد ما نزل مصر وكلموني اخيرا هما الاتنين من رقم موبايل وقعدنا كتير قوي نتكلم كل يوم بالساعات احنا الثلاثه 
وبعد 10 ايام كده بقوله بقي هنتقابل امتي ودى كانت الصدمه قالي هنجيلك امتي حدد انت ��������
قولته احدد ايه انا معنديش مكان انا المفروض اجي عندكوا في الشقه قالي لا عندنا مستحيل احنا في ارباف وفي بيت عيله ومستحيل عندنا
ودي كانت بقي الصدمه لحد ما اقنعتهم انهم يجولي في مكتبي الهندسي بس بدرى ونقعد مع بعض نتعرف اكتر ومش لازم نعمل حاجه ناخد علي بعض الاول ونبقي فكينا شويه بس مش هنطول اخرنا ساعتين علشان افتح المكتب وكده 
انا مكتبي خاص بيه انا واتنين مهندسين زمايلي عبارة عن شقه3غرف كل واحد مكتبه في غرفه ومسؤل عن حاجه ولينا معاد نفتح فيه ومكتبنا في دور 3علوى ولينا مواعيد فتح وقفل للمكتب فاحنا اتفقنا اننا نروح قبل الفتح وننزل قبل الفتح برضه والمهم اقنعتهم واتفقنا علي اليوم وكل حاجه 
وبالفعل انا روحت بدرى وكلمتهم قالولي انهم ركبوا مواصلاتهم وواصفتلهم المكان لحد ما وصلوا 
ودي كانت اول مرة اقابل جوزها واتعرفنا علي اكتر وهى كمان كانت لابسه عبايه بس للاسف لاحظت عليها انها مكسوفه اكتر ما كانت اول مرة شفتها ومش بتتكلم خالص دخلنا الشقه اللي هي المكتب وقاعدنا في مكتبي وهو بدأ الكلام وقالي ايه رايك فيها قولته هى تحفه بس ليه مش فاكه كده قالي مش عارف انتي وسالها انتي مكسوفه ليه وهي ردها قليل قوي لقيته بيقولها مش هتورينا القميص الجديد لقيتها جابت الوان
قولتلها وكمان في قميص جدا قوم ياعم انت فكلها العبايه لقيتها بتقوله لالالالا ومعترضه جامد قوي .انا بصراحه حسيتها مضيقه من حاجه او ملهاش مزاج خالص بقولها مالك انتي يوم ما قابلتك كنتي فكه عن كده قالتلي مش عارفه بس ممكن علشان مش مرتاحه وخايفه من المكتب وكده قولتها لا متقلقيش خالص بصراحه قمت غامز لجوزها قام قايم قاعد جمبها ولقيته بيقولي وهي ماسك صدرها من فوق العبايه دى بقي اللي عجبك ياهندسه قولته هو انا شايف ايه ده 
قمت قايم واقف قدمهم وهما قاعدين علي كرسيين انتريه جنب بعض قمت حاطط ايدي علي وشها كده وبقولها مالك متوتره وقلقانه ليه لقت جوزها بيقولها شوفي الهندسه زبه واقف ازاي ولسه مشفش حاجه وانا بصراحه كنت واقف قدامها وبتاعي واقف وباين في البنطلون ووهي تبص ومش بتتكلم برضه .. ببص لقيت جوزها بيجيب سجارة من علي المكتب من علبته قولته لا متولعاش في المكتب انا مش بخلي حد يشرب سجاي في مكتبي وقمت قايله افتح الباب واشربها بره في الصاله هنا وخرجت وريته هنا براحتك لقيته بيقولي فكها كده وشوفها مالها 
قولته ماشي ....دخلتلها المكتب لقيتها قاعده زي ماهي بقولها مالك انتي مضيقه مني ولا ايه قالتلي لا و**** ابدا بس مش واخده علي كده واول مرة اعمل كده قولتها ممكن تقفي وقمت ممشي ايدى علي شفشفها لقيتها بترتعش جدا بقولها في ايه بس تعالي في حضني وختها في حضني عادي جدا وج زها كان شايفني وشايفها من برة وكنت حضنها عادي خالص ودخل جوزها وقالها ايوة كده ده شكل العيب فيه انا بقي قامت فكه من حضني وقولتها مالك بس نروحه ولا ايه قمناضحكين قولتها عاوز اشوف القميص وهو قالها خلصي بقي بس بنرفزة شوية قولته لا متزهقش عليها دى حببتي وقمت قاعد جنبها انا وهي جنب بعض وكانت ايدي علي كتفها وواخدها جوايه وجوزها قدمنا قالها الهندسة هيدلعك ولا ايه دلعيه بقي قالتله ملكشي دعوة بدلع كده كنت انا ممشي ايدي علي رقبتها كده واول صدرها وجوزها قاعد معجب جدا قولتها قومي بقي وريني القميص قالتلي بس مش هقلعه قولتها ماشي 
وفكت العبايه وكان قميص ستان ازرق كده لتحت الركبة بشوبه وجامد عليها بصراحه قولتها شفتي وقف عليكي ازاي واخد اديهاوخليتها تمشيها علي البنطلونةبتاعي لقيتها بتشهق وبتولي خلاص كفايه بقي عاوزة البس قولتها لالالا اسستي فرجيبني عليكي وبقيت امشي ايدى علي جسمها كله من ورة وقدام وجوزها قام يمسك معايا لقيتها بتقوله اقعد انت ما انت ياما مسكت 
قالها ماشي ماشى
قمت مقعدها علي الكرسى وفاكك زراير بنطلوني ومطلع بتاعي منه بقولها شوبي زبي سخن عليكي ازاي 
لقيت جوزها بيقولها الهندسه باظ عليكي خالص 
قولتلها بوسيه بقي لقتها بتقولي لالالا قولتلها هزعل كده 
وقربته علي شفيفها قابت بيساه خطف كده قولتلها ايه دة
دي كروته كده قولتها بوسيه كله وبدات تمصه حبه حبه 
لقيت جوزها بيقولها يابنت الشرموطه دلوقتي بتمصي 
وليه انا لا ومش عاوزه قامت مطلعه لسانها ليه وهي ماسكه زبي 
وضحكنا قمت مطلع بزازها من القميص وهي قاعده وبقيت العب فيهم وهي بتمص جامد وجوزها طلع زبه وهو قاعد علي الكرسي وقاعد يلعب في زبه وهي ماسكه زبي واناا ماسك بزازها فاركها مفيش دقتين كده لقيت جوزها جبهم وسحب مناديل من علي المكتب ومسح فيهم لبنه وقام عادل نفسه وهي ماسكه بتاعي ولسه بتمص 
وطلع جوزها مرة واحده وقالي نزلهم بقي علشان منتأخرشي
وهي قامت خرجه زبي من بوقها وقالتلي اوع تجبهم في بوقي بقرف
وهو عاوزني انزلهم بسرعة قولتله اقعد بس وفضلت تلعب وتمص فيه لحد ما قربت انزلهم قولتها عاوز انزلهم علي طيزك 
قمت لاففهاورافع القميص وقمت حاشر بتاعي جوه الاندر بتاعها
وجبتهم علي طيزها من بره 
وبعديها دخلت حمام المكتب نضفتةنفسها ورجعت لبست عبايتها
واتفقنا نتقابل تاني ونزود شوية واتفقنا علي معاد تاني قبل ما جوزها يسافر وظبطنا نفسنا ونزلنا

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق