السبت، 29 ديسمبر 2018

انا وصاحبتى والكلب وصاحب الكلب

انا وصاحبتى والكلب وصاحب الكلب
وحشتووونى اولا 
كان ليا فتره غايبه ومش بكتب حاجه بس كنت مشغوله 
وانهرده قولت اشارككم اخر تجربه سكس ليا 

انا من فتره سألتكم ازاي اخلي كلب ينيكنى لان صحبتى هتشترى كلب واتفقنا هينيكنا احنا الاتنين 
واستفدت من ردودكم جدا بس لما اشترينا الكلب معرفناش نخليه ينيكنا بردو 
ف يوم كام اهلي صاحبتى مسافرين وهى لوحدها ف بيتها كلمت الولد اللي باعلنا الكلب وهو اسمه عمر وقولتله انى مش عارفه اخليه ينيكنى ازاي راح قالي انا ممكن اعلمه بس هو هيتعلم لما يشوفك بتتناكى قدامه -انا فهمت انه عايز ينيكنى كمقابل يعنى - ف قولتله طيب ممكن انت تيجي و تنيكنى قدامه وتعلمه زى ماانت عايزه قالي ماشي و بعد حوالي ساعه لقيته جه بيت صاحبتى قعد يلاعب الكلب شويه وقعدنا نتكلم شويه وكده وكنت لابسه لبس خروج عادي .....قالي البسي حاجه حلوه كده عشان تغري الكلب واستنينا ف الاوضه قولتله ماشي دخلت الاوضه ولبست لانجيري اسود لحد الورك شفاف من عند الصدر و مفتوح من ورا مبين طيزى 
وقولت لعمر يللا تعالي راح جه هو والكلب و صحبتى اللي كانت قاعده معاهم 
قعد هو جنب الكلب ووراهم الحيطه و انا ع السرير في وشهم و صاحبتى ف ركن بعيد بتتفرج -عشان كانت خايفه- 
قالي اعملي شوية اغراء و دلعينا واعملي حركاتك دى -طبعا ده ملعبي- 
وقفت وفكيت شعري ولعبت فيه و اشتغلت احسس علي رقبتى ب ايدي وبعدين حسست علي بزازى وحلماتى لحد ما وقفو من فوق القميص ونزلت لسرتى لعبت فيها وبعدين قعدت ع السرير و رفعت القميص من علي كسي و فتحته ولعبت فيه و قمت اديتلهم ضهري لعبت ف طيزى و فتحتها و وريتلهم الخرم بتاعي لقيت الولد هايج خالص والكلب بتاعه وقف -عمر كان بيلعبله فيه- رحت مشيت لحد عمر و وقفت وخليت راسه بين رجليا راح رفع راسه و لحسلي كسي وبعدين قام وشالنى لحد السرير وقلعنى اللانجيري وبقيت ملط راح نيمنى علي حافة السرير يعنى طيزي علي طرف السرير ورجليا لتحت و جسمي لفوق و فتح طيزى جامد واشتغل يلعبلي ف الخرم و جاب الكلب لقريب وخلاه يلحسلي الخرم وقعده قريب مننا وراح طلع زبره -زبر عمر يعنى- وبدأ يدخله ف طيزى وانا اتوجع و هو بيدخله براحه وحده وحده لحد اخره وبعدين بدأ ينيك اسره شويه ف الكلب اتعصب و اتنطط وبقي يعمل اصوات غريبه راح عمر طلع زبره من طيزي وسد كسي بايده راح الكلب ركبنى علي طول دخل زبره فيا ونام فوقي وبدأ ينيكنى وكان مؤلم جدا بس حلو اوووى راح عمر كمل نياكه ف صحبتى ف نفس الوقت اللي الكلب كان بينيكنى فيه لحد ما الكلب نزل جوايا ورحت نمت ع الارض وهو فوقي لحد ما زبره يطلع من طيزى كان عمر خلص نياكه ف صحبتى و قومنا استحمينا كلنا سوا و مشي عمر وخليت الكلب ينيك صحبتى بعدين وروحت انا وخلص اليوم 


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق