السبت، 5 يناير 2019

احلى نيك ثلاثي مع السمر في غياب زوجي

احلى نيك ثلاثي مع السمر في غياب زوجي
اسمي مرام من الرياض عمري 47 سنة طيزي كبيرة و صدري كبير و لون شعري بني و وجهي مبين اني 10 سنوات اصغر لاني دائما احافظ على نفسي و طولي 155 و متزوجة من 23 سنة و من يوم ما اتزوجت هاجرت مع زوجي لدبي و سكنت هناك و خلفت ولدين الاول عمره 22 و هو حاليا مستقل و الثاني عمره 20 و هو يدرس خارج البلد و زوجي رجل اعمال و يسافر كثير ف اغلب اوقاتي في البيت
ما اشتغل و دايما يا انظف البيت او اطبخ و زوجي ما عاد صار ينيكني زي اول و كل ما يسافر افتح النت و اشغل سكس االعب بكسي الين ما اطفي محنتي.
يوم من الايام زوجي قرر يسافر لمدة شهر عشان شغله و انا كنت اول خمسة ايام طفشانة في البيت لحالي و طفشت من التجليخ و كنت محتاجة واحد يطفي محنتي فقررت اني اروح لكلوب عشان اتعرف على ناس و لبست فستان احمر يبين صدري و طيزي و اغري اي شاب امر من قدامه و لما رحت للكلوب بديت اشرب ويسكي و ارقص و لاحظت بنظرات شهوة الرجال اللي في الكلوب لكن محد جا يرقص معاي 
الين ما جاني واحد مصري لون بشرته سمرة و كان مبين انه من شمال مصر، جا رقص معاي و بدا يحتك معاي و حسيت بانتصاب زبه على طيزي و جاتني الشهوة و بعد ما خلصت رقص معاه اتعرفت على اسمه "هاني" و اخذت رقمه و بعدها اتكلمنا و ضحكنا و بعدها على الساعة 2 بالليل قررت اني ارجع البيت و عرض علي انو يوصلني فوافقت و لما نزلني البيت قررت اعزمه على بيتي فوافق و لما دخلنا البيت جلسنا تنكلم و عرف اني متزوجة و زوجي مسافر لمدة شهر و اتعرفت عليه اكثر ان عمره 25 و اعزب و موظف لكن ماخذ اجازته السنوية
و حبة حبك شغلنا اغاني و بديت ارقص باغراء و جا من وراي و حسيت بانتصاب زبه و حط شفته في شفتي و شفشفنا بعض و حط لسانه في فمي و بديت اولع من المحنة و بدا يلعب بصدري الكبير و فتح فستاني و بدا بمص صدري و بدات اتاوه ااااه اااااه و فصخت فستاني بالكامل و شال كلوتي و بدا بلحس كسي بطريقة غير عن زوجي لما يلحس كسي كان لسان هناي طويل و اااااه ااااه لرحم كسي يا هاني ااااه و بعدها فصخ هاني قميصه و نزلت على بنطلونه و فتحت السحاب و نزلت بنطلونه و انصدمت بحجب زبه!
كان زبه اسود و كبير! اكبر من زب زوجي بثلاثة مرات! و كان جدا عريض! زبه كان حوالي 25 سم و كان عريض لدرجة انو ابهامي و الوسطى ما كانو يوصلو لبعض!
علامات الصدمة كانت باينة في وجهي و قالي هاني : فيه ايه يا شرموطة ما عمرك سفتس زب اسود قبل كدة؟ 
انا: زبك اكبر من زوجي! ما اتوقع انو حيدخل!
هاني: يلا بئة يا متناكة نامي انا عاوز اقطع كسك
رحت انسدحت على ظهري في غرفة نومي و فتحت رجولي قد ما اقدر و بدا هاني يفرك زبه الاسود الكبير على كسي الابيض المحلوق و بديت اتمحن ااااه دخلو كلو يا هاني مني قادرة استحمل!
و دخل هاني زبه في كسي حبة حبة الين ما بدا يسرع في النيك و حسيت اوو بدا يوصل اماكن زوحي ما قد وصلها!
ااااه ااااه ارحم كسي يا هاني اااااه
هاني: انا هقطع كسك و جوزك المتناك مش حيفيدك بعد كدة يا شرموطة!
انا: اااااه حتشفني شق يا هاني ارحمني اااااااه
و هاني ما كان يهمه الكلام اللي كنت بقرله و كمل نيك و اسرع الين ما جاتني الرعشة و كسي بدا يطلع موية كانها رشاشات زرع و جات على هاني
هاني : عملتي فيا ايه يا شرموطة يا متناكة!؟ 
انا: اسفة يا هاني ما كنت اعرف اني اقدر اسوي كذا!
هاني : دانتي بللتيني يا متناكة، هنيك طيزك كعقاب ليك يا بنت المتناكة!
انا : تكفى ارحم طيزي هذي الرة 
هاني : دا انا حقذع طيزك و مش هرحمك يا متناكة 
ثم جلست على وضعية الكلب و بدا هاني بدهن زبه بالفازلين و دهن طيزي بعد مع انو زوجي كان بينيكني من طيزي لكن هذي المرة احتجت الفازلين عشان زبه الكبيز 
و بعدها بدا يدخل زبه الكبير في طيزي و لاحظ اني اتفاعل معاه و بدا يسرع في نيك طيزي و جاتني اهات الى اعلى الحدود
ااااه اااااه نيك طيزي يا هاني ااااه انا شرموطتك و قحبتك و انت فحلي نياكي و تنيكني احسن من زوجي ااااااه اااااه
هاني : انتي شرموطة متناكة بنت المتناكة حاطع طيزك وحخلي جوزك مالهوش فايدة في نيكك يا متناكة!
بعدها بدا يسرع في النيك الين ىا قال: هجيبهم يا شرمووووطة
انا: جيبهم في طيزي اااااااااه!
هاني: خدي لبني يا متناكة اااااااااااح
بعدها بديت احس بلبنه الدافي يتدفق في اعماق طيزي و لما شال زبه كانت كمية كبيرة من المني نازلة من طيزي 
و بعدها لبس ملابسه و راح و انا نمت الين الساعة 11 الصباح. و اتكررت زيارات هاني و ناكني اكثر من مرة.
في يوم من الايام كنت اتفرج سكس و طفشانة و و اشتقت لزب هاني 
فجاة لقيت مقطع اثنين ينيكو وحدة في نفس الوقت و حسيت باثارة شديدة و كلمت هاني على الفكرة و عجبته الفكرة و قالي انو حيكلم واحد من اصاحبه و انا اتحمست الين ما جا اليرم و هاني جا مع صاحبه و كان مصري اسمر زيه و جسمه عضل شوية و كان اسمه كمانل و عمره 29 
و انا كنت يومها لابسة فلينة كت و هوت شورت عشان ااغريهم كويس و شغلنا طرب و بديت ارقصلهم و بداو يلمسوني 
كمال كان يلعب في طيزي و هاني كان يلعب في صدري الين ما فصخوني و سدحوني على السرير و بدا هاني يمص صدري و كمال يلحس كسي و انا كنت اتاوه اااااه ااااه
وبعدها قمت و فصخ هاني و كمال ملابسهم و نزلو بنطلوناتهم و انفجعت من زب كمان كان اطول من زب هاني! لكن انحف بشوية 
و بديت امص ازبابهم كاني قاعدة اكلها و كملت مص بالدور الين ما سدحوني على ااسرير مرة ثانية و فتحت رجولي و بدا كمال يدخل زبه الطويل في كسي و بديت امحن على زبه اااااه ااااه
هاني: اكتي بئة يا شرموطة يا متناكة!
بعدها دخل زبه في فمي و بديت امص و اتناك في نفس الوقت 
بعدها اتبادلو الأدوار و جلست بوضعية الكلب و جاني هاني من ورى و ناك كسي و جا كمال و حط زبه في فمي و انمحنت بزيادة 
و بعدها قام هاني و نام على ظهره و انا اعطيته ظهري و جلست على زبه و دخلته في طيزي و بدا بالنيك في طيزي و كمال حط به في فمي و بديت امص و اتناك من طيزي الين ما مسكني هاني من سيقاني و فتحها على اخر شي و قال : انتي جاهزة يا متناكة؟ 
انا: اااااه انا جاهزة لكم يا فحولي ااااه
كمان: انا هقطك كسك و هاني هيطعلك طيزك يا بنت الشرموطة
بعدها بدا كمال يدخل زبه في كسي و كمال ينيك طيزي! 
اول مرة اجرب هذا الاحساس انو اثنين ينيكو طيزي و كسي في نفس الوقت!
اااااااه ااااااااه ارحموني يا متحوشين اااااااه
بعدها ازدادت محنتهم و بدا هناي ينيك طيزي بشكل اسرع و كمال ينيك كسي بشكل اسرع و قال كمال : مش هنرحمك يا متناكة يا بنت المتناك جوزك مش هيكفيكي
هاني : ده اللي هيكليكي زبرين كبر من حوزك يا متناكة يا بنت المتناكة!
وبداو بالسرعك في النيك الين ىا جاتني الرعشة القوية و كسي بدا يرشرش موية على زب كمال و بدا يقطر على زي هاني.
كمال : دانتي مجنونة يا مرام
هاني : دا انا قلتلك ايه؟ الشرموطة دي مالهاش مثيل!
و بعدها قام كمال و هاني و نام هناي على ظهره و جلست على زبه و بدا ينيك كسي و جاني كمال من ورى و بدا ينيك طيزي و بعدها بداو هاني بالحركة السريعة في كشي و كمال شغال نيك في مكوتي و بديت اتمحن ااااه اااااه احسااس ازبابكم حلوووة اااااااه نيكو كسي و طيزي ااااااه طفو محنتي يا فحول اااااه
و بعدها اتحمسو الفحلين و بداو بالحركة السريعة و بالتدريج صارو يتحركو باسرع ما يمديهم الين ىا قال كمال: ااااح هجيبهم يا شرموطة!
هاني: اااح و انا كمان هجيبهم!
انا: اااااااه جيبونا فيني يا فحووول اااااه
و بعدها اسرعو في النيك الييين ما وقفو و كل واحد مدخل زبه اخر شي فيني 
و حسيت بالمني يتدفق في اعماق كسي و لي نفس الوقت المني حق كمال ينزل داخل طيزي و حسيت بالحرارة اللي في داخلي و طلعو ازبابهم و نمت على ظهري و خليت اكبر كمية مني تسير من كسي و طيزي.
بعدها قمر و رحت اتروش عبال ما كمال و هاني راحو يلبسو و يجيبو عشا بعدها كنت لابسة روب و اتعشينا 
و قال هاني : ايه رايك ننيكك مرة تانية 
كمال: دا احنا مجهزين مفاجاة ليكي
و بعدها رجعتلي احساس المحنة بعد ما نظفت نفسي و شلت الروب و فصخو ملابسهم
نزلت امص ازبابهم و اتصلـبت مرة ثانية و انسدح هاني على ظهره و اعطيته ظهري و بدال ما يدخل زبه في طيزي حطه في كسي و فتح سيقاني على الاخر و انا اتمحن و بد هاني بالنيك و قال كمال و هو يلعب بزبه : جاهز نقطعها يا هاني؟ 
هاني : ما ترحمهاش دي المرة!
و انا في وسط المحنة استغربت من اللي حيسووه
و فتح هاني سيقاني و انا سالت : ايش حتسوو
كمال: هنقطعك تقطيك يا متناكة! 
و بدا كمال يدخل زبه في كسي!
حسيت انو كسي حينشق شق! كمل كمال بادخال زبه داخل كسي و في نفس الوقت زي هاني في كسي!
اول مرة احس بزبين في كسي! زعق و قلت لهم : اااااااه ارحمو كسي حنشق شق ااااااااه
هاني: هنقطعك و مش هنرحمك يا بنت المتناكة!
كمال: هنوسع كسك المحوم من جوزك يا شرموطة!
و دخل كمال زبه اخر شي في اعماق كسي و زعقر باقوى ما عندي ااااااااااااااااه
كسييييي و بدا كمال و هاني بالنيك باسرع ما يمديهم!اليين ما جاتني الرعشة و 
قامو وغيرو وضعيات نام كمال على ظهره و جلست على زبه و جا هاني من وراي و دخل زبه في كسي بعد!
صارو هم الاثنين ينيكو كسي بنفس الوقت اخذ مني وقت عشان اتعود و بدا كنال و هاني بزيادة سرعتهم في النيك و انا اتمحن
اااه اااه ااااااه نيكو كسي بازبابكم الكبيييرة اااااه
و بداو يسرعو زيادة الين ما قال كمال: ااااح هجيبهم يا متناكة!!
هاني : و انا هجيبهمممم ااااااح 
انا: فضو كل اللي عندكم في كسيي ااااااااه
هاني و كمال: اااااااااااااااااااح
انا: اااااااااااه
و هم مدخلين ازبارهم اخر شي داخل كسي حسيت بانهيار براكين المني في اعماق كسي و هم يصيحو زي الاسود و انا اشهق باعلى ما يمديني الين ما قامو عني و انسدحت و خليت شلالات المني تنزل من كسي
و صراحة كانت احلى نيكة مرت في حياتي 
لبسو ملابسهم و مشيو و انا قعدت منسدحة مو قادرة امشي من قوة النيك اللي صار 
و اتكررت زياراتهم و جابو ناس اكثر و ناكوني احلى نيك جماعي الين ما رجع زوجي من السفر و بعدها باشهر حملت منهم 
وحسيت اني ورطانة و انا مو عارفة حملت من مين!

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق