الأحد، 31 مارس 2019

المنقبه بياعه المناديل

المنقبه بياعه المناديل
المنقبه بياعه المناديل
صباح الخير او مساء الخير على حسب الوقت اللى انت بتقرأ فيه القصه
القصه حقيقيه 100% وزى كل مره هنبدأ قصتنا بوصفى اسمى احمد زيدان واصحابى بينادولى زيزو 25 سنه من القاهره طولى 175سم و وزنى 72كجم وزبرى طوله 19سم ومتوسط العرض لون بشرتى قمحى وعينيا عسلى وشعرى لونه اسود وقصه انهارده تبدأ لما كنت مروح بعربيتى الرينو لوجن بالليل و وقفت فى اشاره مرور وكان فى منقبه بتبيع مناديل للعربيات اللى واقفه فى الاشاره وشوفتها جايه ناحيتى بجسمها المليان ونقابها وعبايتها السودا اللى مجسمه عليها ومجسمه على بزازها وطيزها بطريقه بنت متناكه وشوفت حلمت بزازها بارزه من العبايه وراحت ماشيه ناحيه شباك العربيه اللى جمبى وبتقولى مناديل يا باشا قولتلها بكام المناديل قالتلى العلبه ب5 جنيه قولتلها طب ايه رأيك تيجى معايا البيت واشترى منك المناديل اللى معاكى كلها وانا بغمزلها بعينيا قالتلى وماله بس هتدفع كام قولتلها انتى بتاخدى كام وانا بمد ايديا على بزازها وبحسس عليهم من فوق العبايه قالتلى انا باخد 500 فى الليله قولتلها ومابه اركبى وراحت راكبه فى الكرسى اللى جمبى واتكلمنا فى الطريق وعرفت ان اسمها هناء وان عندها 41 سنه وانها بتشتغل عشان تساعد حوزها اللى راقد فى السرير وابتديت احسس على جسمها فى الطريق وهى بتحسس على زبرى لحد ما روحنا واول ما دخلنا الشقه قولتلها تدخل تاخد دش وتروق على حالها ودخلت فعلا تاخد دش وانا قعدت لفيت سيجارتين على الكنبه فى الصاله لحد ما تخلص ويادين امى اول ما طلعت جسم ابن متناكه مربرب وابيض لما طلعت من الحمام وهى لابسه كلوت وسنتيانه يا جدعان حاجه بنت متناكه وراحت جايه وقاعده جمقى وبتقولى ها ايه رأيك فى البضاعه وانا روحت سايب طبق الفركه وبقولها احلى بضاعه دى ولا ايه وانا بمد ايديا احسس على بزازها من فوق السنتيانه وروحت مطلع بزها الشمال ارضع فيه واخد الحلمه فى بوقى وهى بتدعك فى بزها التانى وبتقول ااااااااااح انت بترضع حلو اوى ارضع كمان وروحت مقلعها السنتيانه ونزلت تانى ارضع فى بزازها وروحت نازل بأيديا الشمال ادعك فى كسها من فوق الاندر واتنقل بشفايفى من بز للتانى وابدل مابينهم واخد الحلمه فى بوقى ارضعها وروحت مقومها وخليتها تقف بين رجليا ومديانى وشها وروحت محسس على طيزها المربربه بأيديا وانا برضع حلمات بزازها وروحت شادد الكلوت بيتاعها لتحت وقلعتهولها وهى بتدعك فى بزازها وروحت قالع التيشيرت بيتاعى والبنطلون والبوكسر وخليتها تلف وانا بقلع وتدينى طيزها وبتحسس عليها وبتفتح فلقه طيزها بأيديها وتبعبص نفسها وتخبط على فرده طيزها وتقولى يلا بقى عوزاك تنيكنى جامد وتفشخنى وانا روحت قايم وحاضنها من ضهرها وماسك كل بز بأيديا وروحت منيمها على ضهرها على الكنبه ونازل بدماغى بين رجليها وابتديت الاول احسس على كسها من بره بأيديا وبعد كده روحت نازل على كسها بلسانى اللحسه وهى بتقول اااااااااااااح اللحس كمان اللحس جامد اوى وانا روحت فاتح كسها بصوابعى وبقيت اللحس كسها من جوا وهى عماله تتأوه وروحت واقف ومديلها زبرى تمص فيه وهى راحت ماسكه زبرى وابتدت تدخله فى بوقها وتخرجه وانا ماسكها من شعرها وبقيت ادخل واخرج زبرى فى بوقها جامد واطلعه اخبط بيه على وشها وادخله تانى فى بوقها وهى نزلت من ع الكنبه وقعدت على ركبتها على الارض ادامى وعماله تمص فى زبرى لحد ما هيجت على الاخر وزبرى بقى زى الحديد وروحت وروحت مقومها وخليتها تقف ادامى وروحت على بزازها الاتنين ماسكهم بأيديا وروحت على بزها اليمين ارضع فى الحلمه بيتاعته وهى راحت نازله من بين ايديا وقعدت على ركبتها تانى وخدت زبرى فى بوقها تانى تمص فيه وتدعكه بأيديها وهى بتقول اممممممممم حلو اوى زبرك حلو اوى وتكمل مص فى زبرى بطريقه بنت متناكه وانا مش قادر من الهيجان وروحت سايبها ورايح قاعد على الكنبه وهى مشيت على ايديها ورجليها زى الطفل الصغير لحد ما وصلت لزبرى وخدته تانى فى بوقها تمص فيه ومش عتقاه لحد ما انا مابقتش قادر روحت قايم ومقومها ونيمتها على ضهرها على الكنبه وروحت نازل مديها جرعه لحس لكسها وهى عماله تتأوه ومش قادره وعماله تتأوه وتقفش فى بزازها وانا باللحسلها وبدخل صوابعى فى كسها وهى عماله تقول ااااااااااااااااه ااااااااااااااه يخربيتك يا واد اااااااااااه هاجيب اااااااااااااااااه هاجيب هاجيب وراحت جايبه عسلها كله على لسانى وانا لحست ميتها كلها وسيبتها تهدا شويه وروحت مقومها وخليتها تاخد وضع الدوجى استايل على الكنبه وبدأت امشى زبرى على كسها من بره وافرشلها وابل زبرى من عسل كسها وروحت مدخل راس زبرى بس فى كسها وبعديها ابتديت ازوق زبرى كله فى كسها لحد ما دخل كله وابتديت اطلعه وادخله بالراحه وهى عماله تقول اااااااااااااااه زبرك حلو اوى نيكنى كمان ااااااااااه وانا ابتديت اسرع فى نيكى ليها فى كسها وهى اهاتها زادت وبقت عماله تقول اااااااااااااااااه ااااااااااه نيكنى نيكنى جامد اوى افشخنى اااااااااااااااه زبرك حلو اوى وكبير اوووووووووف ونزلت تدعك كسها بأيديها وانا بنيكها وعمال ازود سرعه نيكى ليها لحد ما بقيت انيكها بأقصى سرعه عندى ولاقيتها عماله تتأوه وتقول ااااااااااه اااااااااااه نيكنى نيكنى كمان ااااااااااه نيكنى اوى اسرع اسرع ااااااااااااه بجيب تانى باجيب تانى مش قادره ااااااااااااه ولاقيت جسمها كله بيترعش وكسها عمال يقفل ويفتح على زبرى وراحت جايبه شهوتها واهاتها هديت روحت مطلع زبرى من كسها عشان اهديه شويه وبقيت افرش كسها براس زبرى عشان اسخنها تانى لحد ما لاقيتها ابتدت تهيج تانى روحت راشق زبرى فى كسها مره واحده وابتديت ادخله واخرجه تانى فى كسها واسرع واحده واحده لحد ما بقيت انيكها بأقصى سرعه عندى وهى بقت تقول اه اه اه اه اه نيكنى نيكنى كمان زبرك جامد اوى افشخنى اوووووووووى ااااااااااااااااه نيكنى كمان اه كمان اه كمان ااااااااااااه وانا نازل نيك فى كسها بأقصى سرعه عندى وروحت مطلع زبرى تانى من كسها عشان اهديه لما حسيت انى قربت اجيب وروحت قاعد على الكنبه وقولتلها تعالى يا شرموطه اقعدى على زبرى وهى راحت قايمه ومديانى ضهرها وقاعده على زبرى وابتدت تطلع وتنزل بالراحه على زبرى وتقول ااااااااااااه نيكنى اوى يلا ااااااااااااه وانا ابتديت احرك وسطى معاها وانيكها فى كسها وبقيت اقفش فى بزازها وهى بتتنطط على زبرى وهى عمابه تتأوه وتقولى ااااااه كمان كمان اه نيكنى كمان ااااااااه نيكنى اوى مش قادره اااااااااه ادعك كسى يا ولا وانت بتنيكنى وانا بقيت بنيكها بزبرى وبدعك فى كسها بأيديا الشمال وبأيديا اليمين عمال ادعك فى بزازها وهى عماله تتنطط على زبرى جامد وتتأوه وتقول ااااااااه ايوه كده نيكنى اووووووووف نيكنى كمان نيكنى كمان ااااااه خلينى اجيب تانى ودقيقه بالظبط ولاقيتها عماله تقوم وترزع نفسها على جسمى وعماله تقول اااااااااااه يخربيت امك هاجيب تانى ااااااااااااه هاجيب هاجيب اااااااااااااااااه ولاقيت جسمها عمال يتنفض فوق منى وجابت شهوتها وانا بنيكها وراحت نازله من فوق منى ونايمه على ضهره تاخد نفسها وانا كنت خلاص قربت اجيب وروحت قايم وداخل بين رجليها وحطيت زبرى فى كسها وابتديت انيكها بأقصى سرعه عندى وهى لاقيتها بتتفاعل معايا وعماله تقول اممممم اااااااااه امممممم ااااااااه نيكنى كمان ااااااااااه افشخنى بزبرك نيكنى ااااااه نيك لبوتك انا شرموطك اااااااااه نيكنى اوى نيكنى ومغمضه عينيها وعماله تقفش فى بزازها وانا عمال انيكها بأقصى سرعه عندى وهى اهاتها بقت صريخ وروحت ماسكها من بوقها وبقيت عمال ارزع زبرى فى كسها وهايج على لحمها اللى عماب يترج من ترزيع جسمى فيها وهى عماله تتأوه ومش فاهم حاجه منها بسبب ايديا اللى على بوقها وعمال اسرع فى نيكى ليها لحد ما حسيت انى مش قادر وخلاص هاجيب بقيت بزوم وعماله اقولها هاجيب يا بنت المتناكه ااااااااع باجيب يا شرموطه وهى راحت قيلالى اااااااااااااه اااااااااه هات على بطنى وغرقنى بلبنك اااااااااااه وانا فى اخر لحظه روحت مطلع زبرى من كسها وجيبت لبنى كله على بطنها لحد اخر نقطه وشويه جم على بزازها وهى عماله تدعك فى لبنى وانا روحت مريح على الكنبه وقومت شطفت زبرى وطلعت لبست البوكسر وقعدت على الكنبه وهى لسه نايمه على الكنبه وراحت قاعدع جمبى وانا روحت مولع سيجاره الحشيش واديتهالها وشربت منها وكان باين انها مش اوا مره تشرب وبعد ما خلصنا السيجاره انا وهى كنت هيجت تانى على جسمها المربرب وهى عريانه وشرمطتها وهى بتشرب السيجاره وقولتلها قومى اتشطفى عشان الجوله التانيه وانا هسبقك على الاوضه وشاورتلها على الاوضه وهى دخلت تتشطف ولاقيتها داخله عليا بجسمها المربرب دا ولابسه السنتيانه اللبنى بيتاعتها والاندر الاسود وانا روحت قايم واخدها فى حضنى وبقيت ابوسها فى شفايفها واحسس على طيزها من فوق الاندر وهى راحت نازله على ركبتها على الارض وطلعت زبرى من البوكسر وابتدت تمصه وانا ماسكها من شعرها وعمال ازوق زبرى فى كسها وهى تطلع زبرى من بوقها وتقولى زبرك دا جننى اوى وتضحك وترجع تانى تمص فى زبرى وانا روحت موطى ونازل على ضهرها بأيديا وفكيت مشبك السنتيانه ومقلعهالها وهى بتمص زبرى ومسكت شعرها وبقيت ازوق زبرى فى بوقها لحد ما هيجت على الاخر روحت مقومها ونيمتها على ضهرها على السرير وروحت قالع البوكسر بيتاعى وروحت متاخر الاندر بيتاعها على جمب ونزلت اللحس كسها وهى عماله تقول اااااااااااه ااااااااااام لسانك حلو اوى ثوم بقى نيكنى ااااااااااااااه روحت انا واقف وحاطت زبرى على كسها وابتديت ادخله وهى بقت تقول اااااااااااااااااااه اى اه نيكنى يا حبيبى نيكنى اى زبرك حلو اوى اااااااااااه كمان كمان امممممممم وانا روحت ماسك بزازها وانا بنيكها وبقيت انيكها بسرعه وهى عماله تتأوه وروحت رافع رجليها الاتنين على كتفى وبقيت انيكها وانا بتفرج على لحمها وهو بيترج وهايج نيك وهى بقت تقول اااااااااااااه نيكنى اوى اااااااااااااااه كمان اى كمان وانا روحت مطلع زبرى وقولتلها تقعد على ايديها ورجليها فى وضع الدوجى استايل عشان هنيكها فى طيزها وروحت واقف ادامها وخليتها تمص زبرى وتبله من ريقها وهى فضلت تمص لحد ما بقى مبلول كله وروحت مقلعها الكلوت خالص و واقف وراها وروحت حاطت راس زبرى على خرم طيزها وابتديت ادخله بالراحه وكان واضح انه مستعمل وانا بقيت انيكها اسرع وهى عماله تقول ااااااااااااااه يا طيزى اااااااااه مش قادره اووووووف زبرك كبير اوى نيكنى كمان نيكنى فى طيزى اوووووووى ااااااااااه كمان نيكنى كمان وانا بقيت عمال ارزع فى خرم طيظها وهى عماله تتأوه وتقول اااااااااااه نيكنى اااااااااه افشخلى طيزى مش قادره ااااااااه ااااااااه ااااااااه زبرك جامد اوى وفاشخلى طيزى مش قادره اااااااااااه وانا بقيت عمال اضربها بكف ايديا على فرده طيزها وهايج على الاخر وهى عماله تتأوه ومش قادره وتقولى اااااااااااااااااه كمان نيك كمان ايوه ايوه نيك نيك كمان ااااااااااااه افشخنى كمان وانا روحت مطلع زبرى من خرم طيزها ونايم على ضهرى وقولتلها تعالى يا لبوه مصى زبرى وهى راحت جايه وخدت زبرى فى بوقها تمص فيه لحد ما اتغرق تانى بريقها وروحت قايلها اطلعى اقعدى على زبرى وحطيه فى خرم طيزك وراحت قاعده فوق منى وانا مسكت زبرى بأيديا وهى ابتدت تقعد عليه وتدخله فى طيزها وابتدت تطلع وتنزل على زبرى وتقول ااااااااااااااه جامد اوى نيكنى اووووووووووف وانا ابتديت احرك وسطى وانيكها وهى بتتنطط وعمال ادخل زبرى واخرجه من خرم طيزها وهى عماله تتنطط جامد وتتأوه وتقول ااااااااااااااااه نيكنى جامد اااااااااه جامد اووووووى مش قادره اااااااااااه اه اه اه اه اه نيكنى كمان افشخلى طيزى وكسى اااااااااااااااه مس قادره ااااااااااااه وانا نازل فشخ فى طيزها لحد ما حسيت انى مش قادر روحت مقومها من فوق زبرى وخليتها تمص فى زبرى وروحت منيمها على جمبهت الشمال ونايم وراها ورافع رجليها اليمين وروحت مدخل زبرى فى خرم طيزها من ورا وابتديت انيك فيها وهى بقت تتأوه وتقول اااااااااااه نيكنى كمان ااااااااااه هات اخرك ونيكنى اووووووووى زبرك جامد اوى اوووووووووووف مش قادره اه كمان اوى كمان كمان اااااااااااه افشخنى افشخ طيزى وكسى اووووووووى ااااااااااااه مش قادره اااااااااااه وانا شغال نيك فيها وروحن مادد ايديا اليمين ادعك فى كسها وانا بنيكها بزبرى فى خرم طيزها وهى عماله تتأوه وتقولى ااااااااااه اااااااه كمان اه كمان اه كمان ااااااااااااااه اوى نيكنى اوى نيكنى اوى مش قادره هاجيب اااااااااااااه هاجيب يا ابن الفاجره اااااااااااااااااااه نيكنى وافشخ كسمى ااااااااااه اااااااااه مش قادره نيكنى نيكنى وانا كمان كنت قربت اجيب قولتلها اااااااااااااه يا بنت المتناكه هاجيب يا شرموطه هاجيب وهى بتقول ااااااااااااااه انا كمان بجيب نيكنى اااااااااااااااه نيك الشرموطه بنت المتناكه نيكنى كمان اااااااااااه باجيب باجيب ااااااااااااااااااااااااااااااه وراحت جايبه شهوتها على ايديا وانا كمان كنت بجيب لبنى كله فى خرم طيزها وبقفش فى بزازها وهى بقت تقول اااااااااااااااح لبنك سخن اوى بيلسع طيزيييييييى مش قادره اااااااااااااه وروحت مريح انا وهى من المجهود دا ونمنا وانا زبرى فى طيزها ومحسيناش بنفسنا غير الصبح وصحيا الصبح نيكتها مره كمان واديتلها فلوسها ونزلت وصلتها لحد الاشاره اللى خدتها منها وبقيت كل ما يهفنى الشوق اجيبها وانيكها

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق